MARKETING NIERUCHOMOŚCI

Zakres usług

#pozycjonowanie obiektu
#określanie długofalowej strategii marketingowej dla obiektu
#ustalanie i realizacja operacyjnych planów działań marketingowych i PR
#konfigurowanie i osiąganie marketingowych KPI
#prowadzenie efektywnej współpracy z zewnętrznymi agencjami w zakresie realizacji strategii marketingowej
#aktywna realizacja polityki PR obiektu
#rekomendacje, wdrażanie i prowadzenie programów lojalnościowych
#prowadzenie programów i kampanii CSR wraz z zewnętrznymi partnerami merytorycznymi

ponad

500

akcji marketingowych rocznie

ponad

100

działań CSR rocznie

ponad

35 MLN

złotych budżetu marketingowego rocznie

ponad

30

nagród krajowych i międzynarodowych

Odpowiedzialny marketing szyty ma miarę – filary strategii marketingowej

#1

WYNIKI

zorientowanie na mierzalne rezultaty

#2

SPOŁECZNOŚĆ

budowanie emocjonalnego związku z miejscem

#3

ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ

tworzenie miejsca przyjaznego dla środowiska

#4

DOŚWIADCZENIE

w zapewnieniu wszystkim grupom klientów najwyższego standardu usług

#5

OPIEKA

miejsce lokalnie zaangażowane