7 listopada 2022 Aktualności

Marketing centrów handlowych Apsys Polska wyróżniony na europejskim rynku

W tegorocznej edycji konkursu SOLAL Awards organizowanego przez Europejską Radę Centrów Handlowych, który powrócił po dwuletniej przerwie spowodowanej pandemią. Apsys Polska został nagrodzony aż w 3 kategoriach za 5 zrealizowanych projektów, w tym aż trzy nagrody przyznano łódzkiej Manufakturze, a po jednej Posnanii oraz Galerii Katowickiej. 

Pierwszą złotą statuetkę SOLAL otrzymała Manufaktura w kategorii Grand opening/refurbishment za kampanię towarzyszącą procesowi modernizacji obiektu, pod hasłem „To przechodzi wszelkie wyobrażenie”. Kolejne złoto zostało przyznane Apsys w kategorii Strategic marketing za realizację opery “Człowiek z Manufaktury”. To pierwsza na świecie plenerowa opera, w której bohaterem jest miasto i jego wyjątkowe dziedzictwo, zorganizowana we współpracy z Teatrem Wielkim w Łodzi. Srebrny SOLAL w tej samej kategorii – Strategic marketing – trafił do Posnanii za kampanię #Fortheloveofthefuture. Posnania przeprowadziła wielopłaszczyznową kampanię, która stanowiła parasol dla prowadzonych działań z różnych obszarów i koncentrowała się na promowaniu 4 aspektów zrównoważonego rozwoju. Dwie srebrne nagrody otrzymały centra zarządzane przez Apsys Polska w kategorii Public Relations. Pierwszą za kampanię PR „Beboki w Galerii Katowickiej” – jury konkursowe doceniło wykorzystanie bohaterów śląskich legend i ich potencjału dla potrzeb Galerii Katowickiej. Drugi srebrny SOLAL w tej kategorii został przyznany ponownie Manufakturze za wielowarstwową kampanię PR promującą operę “Człowiek z Manufaktury”. Przygotowania do premierowego spektaklu trwały dwa lata, a niekonwencjonalna, intensywna kampania PR i działania CSR miały na celu kreatywne utrzymywanie zainteresowania o nadchodzącym wydarzeniu.

Pozostałe aktualności